Velkommen til min blog. Her vil jeg vise lidt om dette og hint. Kom forbi en gang imellem og se hvad der sker i mit kreative univers. Du er også velkommen til at blive fast læser, det vil glæde mig.
Broderiet er fra Emblibrary.com

torsdag den 24. maj 2012

Fede kurser online.

Craftsy.com, udbyder nogle rigtig gode og inspirerende kurser online. Her er et par af mine projekter:
Opskriften er på engelsk, og kan findes under workshop på Craftsy.com
Det blev til en kjole til Lærkemusen, men opskriften er på en top. Jeg forstod ikke helt opskriften, så jeg ændrede den henadvejen. Resultatet blev godt modtaget hos min søde datter.  Den er hæklet i Drops Cotton Light, på hæklenål 4,  og 4,5 fra Clover, som jeg syntes er meget lækre at hækle med, og jeg fik ikke løkker i garnet.






Denne halsvarmer i Entrelac Knitting er hurtig strikket. Kurset er Entrelac Knitting på Craftsy.com og er et videokursus der er meget nemt at følge. Garnet er Drops Nepal og jeg har brugt 2 nøgler af off-white og grålilla. Den er efterfølgende blevet blogget en lille smule under et fugtigt viskestykke natten over. Garnet er rigtig lækker til strik. Har hæklet i det også, men resultatet er bedre strikket. Gwen Bortner, som er instruktør på videokurset er rigtig god.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar