Velkommen til min blog. Her vil jeg vise lidt om dette og hint. Kom forbi en gang imellem og se hvad der sker i mit kreative univers. Du er også velkommen til at blive fast læser, det vil glæde mig.
Broderiet er fra Emblibrary.com

søndag den 18. marts 2012

Er lige blevet færdig med denne "top down cardigan".


Kender I Craftsy.com?
Jeg har købt et online-strikkekursus med 
evighedsadgang.
Resultatet blev denne bolero, strikket med 
en uldblanding jeg købte sidste år i Kvickly.
Dejligt det blev brugt og blusen blev
god. Jeg er meget overrasket over den gode
pasform, men den er også strikket efter
mine egne mål. Ydermere skal der ikke 
sys sømme sammen, og det giver et flot
finish at der ikke er nogle sømme.
Er i gang med næste projekt a la 
samme ide, men denne gang med 
Drops Delight i dobbelt garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar