Velkommen til min blog. Her vil jeg vise lidt om dette og hint. Kom forbi en gang imellem og se hvad der sker i mit kreative univers. Du er også velkommen til at blive fast læser, det vil glæde mig.
Broderiet er fra Emblibrary.com

søndag den 2. september 2012

Loppefund og KAL fra Ravelry


Kjole til Miepigen 

og Hello Kitty, loppefund til kun 20 kr.






Så kom perlerne til min Trapeze mystery KAL med Laura Nelkin på Ravelry.
Jeg har bestilt dem fra England, da jeg ikke kunne finde dem her i DK. Det skulle være Toho perler fra Japan, og jeg må sige de har overrasket mig. De glider på garnet så det er en fryd. Størrelsen skulle jo også passe.










Min Mystery KAL - gad vide hvad det bliver til?
Jeg laver den i Drops Merino i hvid og så i tyndere garn Alpaca Silk, så jeg får 2 sjaler færdige - måske samtidig???






Og så lige også i Alpaca Silken. Super lækkert garn. Glæder mig til at se det færdige resultat.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar