Velkommen til min blog. Her vil jeg vise lidt om dette og hint. Kom forbi en gang imellem og se hvad der sker i mit kreative univers. Du er også velkommen til at blive fast læser, det vil glæde mig.
Broderiet er fra Emblibrary.com

søndag den 19. februar 2012

Hej jeg er lige et smut forbi min blog - håber I kigger forbi.

Jeg har lige skrevet en hel masse til jer læsere, men alt røg på et split sekund. Derfor bliver det et kort besøg, for jeg har ikke mere tid lige nu. Er i gang med UFO'er, strikning og hækling, samt Sarah Vedelers bom 2012 fra The Quilt Show.

Et par ting jeg har fået fotograferet er:

Mies trøje, som hun blev meget glad for:


Så begav jeg mig ud i bamsekunsten på strikkepinde:


Den faldt også i god jord hos Mie, for den har fået kjole på
og syet knap i kjolen. Det billede må komme senere.



1 kommentar: